Fredagsmys

Då är det fredag och jobbet gäller. Men innan dess var jag på gymmet och körde på 🤗. Det hjälper en att verkligen bygga på energin för att sen klara av just att jobba på med ett leende 😁.

Vet väl inte hur långt tillbaka i tiden jag behöver gå. Men några år tillbaka blir det och sen kommer jag ikapp nuet och då blir det lite mer dagbok.

När jag skrev förut var jag gift. Gift är jag inte längre, men mina älskade barn finns absolut. De små börjar nu bli stora 😁. 19 och 16 år, men dom kommer alltid vara mina små. Fantastisk utveckling för dom.

Så för snart 2 år sen tror jag blev det skilsmässa, viss oklarhet i varför osv. Tråkigt och tufft var det, men inga dumma eller gnälliga bråk blev det. Vi har haft väldigt bra kommunikation och funnits till hands för varandra. Vi har gemensamma barn och de ska eller skulle inte drabbas negativt i onödan gällande detta. Så där har vi vår grundsten, och båda ungarna var förvånade att det var så lugnt. Inget de hade önskat, men inte jobbigt för dom.

Och ja, haft några dater, ett vad man kanske skulle kunna kalla för förhållande under några månader 😊. Men inget som riktigt passat i nuläget så sökandet och hoppet kvarlever 🤗. Så en dag… 💕⚘💕… Kan man ju drömma och hoppas på.

Detta var då under hösten 2017. Så rullar på. Vardagslivet också, men i det hela så händer det lite extra då och då. Det är de lite större sakerna händelser jag ska nu få in innan nuskrivandet tar över. 🌜

Lämna en kommentar